Kinderstad lanceert nieuw merk kinderopvang

Kinderstad brengt een nieuw merk op de markt voor flexibele en voordeling kinderopvang: de Kindercrèche.

Kinderstad brengt een nieuw merk op de markt voor flexibele en voordeling kinderopvang: de Kindercrèche. Op een aantal locaties verspreid over Tilburg start de kinderopvangorganisatie met deze geheel nieuw soort kinderdagopvang. Deze kinderdagverblijven bieden letterlijk en figuurlijk meer ruimte voor flexibiliteit. Het gaat om locaties met grote ruimten, waardoor de mogelijkheid bestaat om extra kinderen te laten spelen. Hierdoor kan Kinderstad ook halve dagopvang aanbieden; alles tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Kinderen zijn welkom voor €5,70 per uur en het eerste jaar voor €5,50 per uur. Hier gaat dan de kinderopvangtoeslag nog vanaf.

Dit is niet de enige wijze waarop Kinderstad reageert op de vraaguitval. De kinderopvangorganisatie verlaagt eveneens per 1 juli de prijs van de kinderdagopvang naar €6,35 per uur. Door de dalende vraag naar kinderopvang is het de komende tijd niet meer nodig te investeren in uitbreiding. Dat maakt een prijsverlaging mogelijk. Doordat deze prijs onder het zogenaamde fiscaal maximum uitkomt, betekent dit extra netto voordeel voor ouders. De volledige uurprijs mag opgegeven worden voor kinderopvangtoeslag.

 

[11.05.2012]